pondělí 29. května 2017

Pepíček: Kam na točenou Plzeň a Kozla

Musel jsem rodiče dlouho (téměř celý život) ukecávat, aby mě vzali do hospody na pivo. V sobotu jsem konečně uspěl, když jsme vyrazili a jeli pět stanic metrem (to je tady co by kamenem dohodil) do módní čtvrti Gangnam. Když se člověk vyveze z metra, octne se na širokém bulváru lemovaném mrakodrapy. A chodníky jsou plné mladých lidí, což mě může být jedno, já mám totiž díky kočárku svůj prostor jistý, ale v té tlačenici se špatně jezdí.


Ale stačí zahnout za roh a za řadou mrakodrapů už jsou jen nízké baráčky a úzké uličky plné restaurací, ověšené vývěsními štíty. Naštěstí jsme zahnuli na tom správném rohu, takže na následujícím obrázku už je ve změti možné odhalit vývěsní štít plzeňského piva, no, schválně, hledejte!


A už jsme uvnitř. Zjišťujeme, že pivo začnou točit až za pět minut. V zoufalství se vrhám na koleje, ale naštěstí mě maminka na poslední chvíli zachraňuje:


Abych to vysvětlil. Každou poslední sobotu v měsíci od sedmi hodin pořádají v této restauraci takzvaný pivní festival. Tedy akci zaplať 10 000 wonů (asi 230 Kč) a vypij co můžeš. My přišli v 18:55 a restaurace byla až neasijsky přesná. Samozřejmě se zde v tento večer scházejí krajané (některé už znám z pikniku) a mají v restauraci rezervovaný prostor. To se taky hodilo, protože pivní festival byl mezi mladými Korejci velmi populární.

Pro informaci ještě přikládám jídelní lístek, rodiče jásali nad některými možnostmi, táta si dal guláš a máma smažák (nepamatuji si, že by si ho kdy dala v Praze...).


Já jsem si spíš vybíral podle způsobu čepování piva:


Po chvilce váhání jsem si dal mlíko!

I když ten guláš taky nevypadal špatně. (A byl dobrý, Pepíčku, i když chutnal spíš jako hovězí na kořenové zelenině. Akorát Korejci musí mít v každém jídle rýži a když už k tomu opravdu rýže nejde, tak tam na dno dají aspoň nudle. Tady byly špagety! pozn. táty v Koreji)


S postupujícím večerem bylo jasné, že je potřeba dopravit ty dva geronty zpět na byt. Tak jsem se rozloučil s restaurací i hosty a rozdal pár autogramů korejským fanynkám. Ještě jsem si uvědomil, že Vám dlužím jméno restaurace. Jmenuje se takhle:


Vidíte, že jsem měl pravdu, fotr přebral...

 





 








Žádné komentáře:

Okomentovat