úterý 25. dubna 2017

Pepíček se seznamuje s flórou a faunou

Tak jsem tuhle stihnul během tří dnů dvě své "poprvé". V pátek mě taťulda vytáhnul do akvária s kamarádem Elmem, jeho maminkou a babičkou, a v neděli jsme byli v ZOO s kamarádkou Yunou a jejími rodiči. To s námi byla dokonce i máma, která na nás jinak přes týden zvysoka kašle.
V akváriu jsme s Elmem chytali rybičky tak zuřivě, že jsme usnuli vyčerpáním zrovna u sekce se žraloky kousek před koncem.


Fakt nevím, proč na mě ten rejnok tak blbě čuměl...


 Axolotla jsem poprvé viděl nejenom já, ale i táta:


 V ZOO naštěstí pěkné počasí vylákalo ven nejen nás, ale i zvířátka:


 
V areálu je dokonce botanická zahrada s velkým skleníkem:


 Dlužno podotknout, že mezi zvířátka jsme docela zapadli:


Už víte, po kom mám ten okouzlující úsměv?


Většinou se ale tvářím drsně, holky na to dost letí, jak můžete koneckonců vidět sami:


Žádné komentáře:

Okomentovat